5 نمونه از تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی

تبلیغ دندانپزشکی

انواع تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی

وقتی صحبت از خلاقیت به میان بیاید، کار سختی پیش روی آدم است. به هر حال مگر چقدر پیش می‌آید، تبلیغی را در فضای مجازی ببینید که به معنای واقعی کلمه شما را مجذوب خود کند؟ احتمالاً تعدادشان خیلی کم است. اگر سختگیر باشید که این عدد احتمالاً، 0 است. خلاقیت عموماً از هیچ چشمه می‌گیرد اما در این مطلب قرار است تمرین تازه‌ای باهم بکنیم. شما با تماشای تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی مشهور که به خوبی دیده شده‌اند، الهام خواهید گرفت تا تبلیغات خلاقانه خودتان را خلق کنید. چند باری که ببینید احتمالاً چشمه خلاقیتتان بجوشد و آن وقت نوبت شماست که توجه همه را جلب کنید. آماده‌اید که شروع کنیم؟ 5 نمونه را ما برایتان معرفی می‌کنیم و بعد از آن شما خودتان مفصل جستجو خواهید کرد.

کارکرد دیدن تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی

کارکرد تبلیغات خلاقانه

کارکرد تبلیغات خلاقانه

قبل از این که برویم سراغ معرفی 5 نمونه تبلیغاتی بهتر است از این بگوییم که چرا اصلاً باید نمونه تبلیغاتی ببینید. برای این که بدانید مخاطبتان به چه چیزی واکنش نشان می‌دهند و چه چیزی می‌تواند برایشان جذاب باشد، نمی‌توانید آزمون و خطا کنید. چون نه هزینه‌اش را دارید و نه وقتش را. اگر هم هردویش را دارید، کار بیهوده‌ای است وقتی می‌توانید راحت‌تر به نتیجه برسید. شما با دیدن این نمونه‌های تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی می‌توانید ذائقه مخاطبتان را بشناسید و از طرف دیگر از تبلیغات موجود الهام بگیرید و تبلیغات خودتان را خلق کنید. همچنین با شیوه تبلیغات در فضای آنلاین و اینترنت نیز آشنا خواهید شد. تبلیغی فوق‌العاده است که هم گاهی اوقات آموزنده باشد و هم از تصاویر و مواردی سرگرم‌کننده ساخته شده باشد. تبلیغات شما اگر به معنای واقعی کلمه، خلاقانه باشد به خوبی در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد و درنتیجه درآمد شما را افزایش خواهد داد. حالا برویم سراغ معرفی نمونه‌ها:

اول | چنگال کج و معوج

نمونه‌ای از تبلیغاتی خلاقانه دندان‌پزشکی

نمونه‌ای از تبلیغاتی خلاقانه دندان‌پزشکی

یکی از روش‌هایی که می‌توانید از آن برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید، استفاده از تصاویری است که استعاری هستند. یعنی چه؟ یعنی مثلاً مثل همین نمونه‌ای که می‌بینید از عکس یک چنگال استفاده کنید که دندانه‌هایش در هم رفته‌اند. منظور شما اینجا واضح است. دارید درباره دندان‌هایی حرف می‌زنید که مسیرشان را گم کرده‌اند و در هم پیچ خورده‌اند. همان‌طور که از این چنگال نمی‌شود استفاده کرد، از آن دندان‌ها هم نمی‌شود استفاده‌ای کرد. پس بهتر است برای بهتر شدنش کاری کرد. که اینجا منظور از کاری کردن یعنی مراجعه به شما برای برطرف کردن مشکل دندان. می‌توانید نمونه‌های مختلفی مثل این چنگال را بسازید و عکاسی کنید و به تناوب و طبق برنامه در فضای مجازی (اینستاگرام و …) منتشر کنید و منتظر بازخورد باشید.

دوم | دست روی نقاط ضعف بگذارید!

یکی از راه‌های تبلیغات آنلاین برای شما، استفاده از یوتیوب، اینستاگرام و هر جایی است که امکان انتشار ویدئو را به شما بدهد. جادوی ویدئو و تصویر را نادیده نگیرید. این که میگوییم دست روی نقاط ضعف بگذارید با هدف آسیب نیست! برای مثال ویدئوی زیر دارد درباره هالووینی حرف میزند که در آن هیچ آب‌نبات و شکلاتی نباشد و واکنش بچه‌ها قطعاً به چنین موضوعی مثبت نیست. حالا بیایید فرض کنید در ایران عید نوروز می‌شود و آجیل را از بچه‌ها بگیرید. قطعاً کنترل کردن آن‌ها برای نخوردن شیرینی و آجیل کار سختی خواهد بود. این همان جایی است که در ویدئو می‌بینید، چاره کار را استفاده از محصولات بهداشتی دندانی برند خود معرفی می‌کند. شما هم می‌توانید از این ویدئو الهام بگیرید و تبلیغات خودتان را بسازید.

سوم | از این تصاویر قبل و بعدی استفاده کنید!

تبلیغات تصویری قبل و بعدی

تبلیغات تصویری قبل و بعدی

پست‌هایی طراحی کنید که در آن قبل از مراجعه به شما و بعدش را نشان داده‌اید. اما این کار را با استفاده از دندان آدم‌های معمولی انجام ندهید. خلاقیت داشته باشید. تبلیغاتی وجود داشت که این عمل قبل و بعد از مراجعه به دندان‌پزشکی را روی شخصیت گالم در فیلم ارباب حلقه‌ها نشان داده بود و این‌طوری داشت از معجزه مطب خود برای مخاطب می‌گفت. کمی اغراق دارد اما قطعاً هم تصویر سرگرم‌کننده‌ای است و امکان پخش شدنش وجود دارد و هم به خوبی می‌تواند توجه مخاطب را جلب کند که بخواهد برای چند لحظه هم که شده آن‌ها را به فکر فرو ببرد.

چهارم | کمی واقعی‌تر

تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی‌ها

تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی‌ها

نمونه چهارم تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی که برایتان آورده‌ایم، برخورد تازه‌ای است که یک گروه تبلیغاتی با دندان انجام داده است. الگوی این تبلیغ، همان تصاویر قبل و بعدی است اما با این تفاوت که آمده و این بار دارد دندان خراب را به مثابه چیز دیگری نشان می‌دهد. همان‌طور که می‌بینید دندان پیش از مراجعه به دندان‌پزشک به شکل پنیر سوئیسی تصویر شده و بعد از آن، هویت واقعی‌اش را به دست آورده است. فراموش نکنید مواردی که بالاتر گفته‌ایم را در ذهن داشته باشید و علاوه بر آن به این نکته هم توجه کنید که گاهی ترساندن مخاطب از خطری که تهدیدشان می‌کند می‌تواند باعث شود تا بهتر به تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی شما جلب شوند.

پنجم | دندان‌ها را پنهان کنید!

چطور برای دندان‌پزشکی تبلیغات کنیم؟

چطور برای دندان‌پزشکی تبلیغات کنیم؟

همیشه قرار نیست با نشان دادن وضعیت فعلی یا وضعیتی که بعدها ممکن است دندان مشتری‌تان پیدا کند، آن‌ها را جذب کنید. گاهی برخی از نمونه‌های تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی این طوری است که فردی را نشان می‌دهد که دندانش به هیچ عنوان معلوم نیست. درواقع این نشان دهنده عدم اعتماد به نفس فرد در نشان دادن دندان‌هایش است. شما می‌توانید از این تبلیغات چه به صورت استوری چه پست اینستاگرامی استفاده کنید و بهره ببرید. راستی تا یادمان نرفته این نکته را هم بگوییم که از توئیتر به هیچ عنوان غافل نشوید. توئیت­های سرگرم‌کننده و در عین حال جذاب در ارتباط با دندان می‌تواند مخاطب را جلب کند.

چشمه خلاقیتتان را بجوشانید!

حال که با تعدادی از نمونه‌های تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی، از جمله ساخت ویدئو برای یوتیوب، توئیت نوشتن و استفاده از انواع پست‌های اینستاگرامی آشنا شدید و قصد دارید دست به قلم شوید و ایده خلاقانه تبلیغاتی خودتان را خلق کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم همین الآن تلفن همراهتان را بردارید و با شماره 02188569341 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب، حرفه‌ای و خوش‌سابقه ما در واحد دیجیتال مارکتینگ MBA Dental شما را برای ایده پردازی جهت خلق تبلیغات خلاقانه دندان‌پزشکی راهنمایی کنند.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید