مدیریت ارتباط با  بیمار

دوره مدیریت ارتباط با بیمار

ویژه پرسنل و مراکز دندانپزشکی

 زیرنظر اساتید بنام و مجرب

دوره مدیریت ارتباط با  بیمار

دوره مدیریت ارتباط با بیماران ” ویژه پرسنل مراکز دندانپزشکی ” با توجه به اهمیت کیفیت رفتار پرسنل در خصوص ارتباط با بیماران و تاثیر گذاری زیاد آن بر میزان موفقیت مراکز برگزار می گردد.

 

این دوره بصورت عمومی و اختصاصی برگزار و شامل عناوین زیر می باشد:

 

  1. آداب معاشرت، زبان بدن و فن بیان
  2. مسئولیت پذیری و کار تیمی
  3. مدیریت استرس و فشارهای روانی در محیط کار
  4. مبانی شخصیت شناسی بیماران
  5. مهارت های فروش و روانشناسی نفوذ بر بیمار
  6. مدیریت زمان و اطلاعات
  7. مدیریت بیماران شاکی
  8. نظام آراستگی در محیط کار 5s
  9. مطابقت کارکنان با رسالت و اهداف سازمانی
  10. رضایت سنجی و اعمال آن در توسعه
  11. ارتقای سلامت اداری پرسنل و مدیران
  12. آیین رفتار با همکاران در محیط کار
  13. اصول و فنون مذاکره موثر
  14. تفاوت های فردی و شخصیتی و تاثیر آن بر موفقیت های شغلی
  15. مهارت های ارتباط تلفنی موثر و مهارت های ارتباط با مشتری

اهمیت دوره

این دوره فرصت مناسبی است جهت حضور پرسنل مراکز دندانپزشکی در محیطی چالشی و کاربردی در کنار پرسنل سایر مراکز دندانپزشکی و بهره مندی از تبادل اطلاعات با سایر شرکت کنندگان.از دستاورد های این دوره می توان به کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی و در نتیجه بیشتر شدن بیماران وفادار در اثر افزایش رضایتمندی بیماران اشاره نمود.

با ما تماس بگیرید