دوره مدیریت ارتباط با بیمار
دوره مدیریت ارتباط با بیماران ” ویژه پرسنل مراکز دندانپزشکی ” با توجه به اهمیت کیفیت رفتار پرسنل در خصوص ارتباط با بیماران و تاثیر گذاری زیاد آن بر میزان موفقیت مراکز برگزار می گردد.
این دوره بصورت عمومی و اختصاصی برگزار و شامل عناوین زیر می باشد:
- آداب معاشرت، زبان بدن و فن بیان
- مسئولیت پذیری و کار تیمی
- مدیریت استرس و فشارهای روانی در محیط کار
- مبانی شخصیت شناسی بیماران
- مهارت های فروش و روانشناسی نفوذ بر بیمار
- مدیریت زمان و اطلاعات
- مدیریت بیماران شاکی
- نظام آراستگی در محیط کار 5s
- مطابقت کارکنان با رسالت و اهداف سازمانی
- رضایت سنجی و اعمال آن در توسعه
- ارتقای سلامت اداری پرسنل و مدیران
- آیین رفتار با همکاران در محیط کار
- اصول و فنون مذاکره موثر
- تفاوت های فردی و شخصیتی و تاثیر آن بر موفقیت های شغلی
- مهارت های ارتباط تلفنی موثر و مهارت های ارتباط با مشتری
اهمیت دوره
این دوره فرصت مناسبی است جهت حضور پرسنل مراکز دندانپزشکی در محیطی چالشی و کاربردی در کنار پرسنل سایر مراکز دندانپزشکی و بهره مندی از تبادل اطلاعات با سایر شرکت کنندگان.از دستاورد های این دوره می توان به کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی و در نتیجه بیشتر شدن بیماران وفادار در اثر افزایش رضایتمندی بیماران اشاره نمود.