مدیریت ارتباط با مشتری(CRM/PRM)
مدیریت ارتباط با مخاطبان مرکز، دغدغه ای است که خیلی از موارد به دست فراموشی سپرده می شود.حفظ ارتباطات، توسعه و تعمیق رابطه با مخاطبان، نیازمند برنامه ریزی مدون و استفاده از نرم افزارهای کاربردی و حرفه ای می باشد.
مخاطبین:
دستیاران، مسئولین پذیرش مراکز دندانپزشکی، بهداشتکاران دهان و دندان، پرستاران دندانپزشکی و کلیه پرسنل مراکز که به نوعی با بیماران در ارتباط هستند.
شرایط اجرایی:20 ساعت آموزش طی 5 جلسه
دریافت تست های علمی _ مدیریتی لازم از شرکت کنندگان و تحلیل عوامل موثر در بهبود کارایی
ارائه فیلم های آموزشی
پذیرایی:صبحانه و میان وعده
دستاورد های دوره:
تبدیل شدن درصد بالایی از بیماران بالقوه به بیماران حتمی در اثر ارتباط اولیه صحیح پرسنل با مراجعین
کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی در نتیجه بیشتر شدن بیماران وفادار در اثر افزایش رضایتمندی
تبدیل روش تعاملی قدیمی با بیمار به متد های کار آمد حرفه ای و سیستماتیک
این دوره بصورت اختصاصی و در محل مراکز با شرایط ویژه قابل برگزاری می باشد.