مدیریت حرفه ای مراکز دندانپزشکی پیشرفته

مدیریت حرفه ای مراکز دندانپزشکی پیشرفته

مدیریت حرفه ای مراکز دندانپزشکی پیشرفته

امروز دندانپزشکی همچون سایر فعالیت های اجتماعی نیازمند بهره مندی از ابزار ها و روش های روز آمد مدیریت است. افزایش رقابت در شرایط کنونی موجب نوعي تغییر بنیادی در باور ها، نگرش هاو عوامل تاثیر گذار بر فضای کسب کار در دندانپزشکی گشته است. از یک سو فاصله دندانپزشکان از دانش روز و ساز کار های کار آمد مدیریتی و از سوی دیگر عدم امکان ورود آسان مدیران به حیطه دندانپزشکی به علت وجود شرایط خاص فنی این حوزه موجب ایجاد خلا در این زمینه شده است.    MBA Dental  درواقع در جهت پاسخ به این نیاز اساسی برای ارایه مفاهیم کاربردی و پایه ای مدیریت به دندانپزشکان و مدیران مراکز درمانی همگام با دانش روز دنیا طراحی گردیده است.

دوره ی کاربردی MBA Dental شامل بخش های زیر می باشد:

120 ساعت آموزش طی 15 جلسه (یک هفته در میان) ارایه خواهد شد.

مشاوره اختصاصی همراه با بازدید از محیط کار شما در طول دوره (در این سیستم آموزشی، دانش پذیران تمام آموزه های دوره را با همکاری Mentor به عنوان فردی که تجربه اجرایی لازم در این زمینه را دارد در فعالیت کاری خود اجرا و اشکالات موجود را با همکاری Mentor رفع خواهند نمود.)

ارایه پکیج های کامل فرم ها و مستندات لازم جهت پیاده سازی  ISO9001  و ISO10002

کامل کردن Business plan زیر نظر اساتید دوره

ارایه جزوات بصورت چاپی

ارایه فیلم های آموزشی

پذیرایی: نهار و دو میان وعده صبح و عصر

سرفصل های آموزشی

 

  • تدوین طرح تجاری و استراتژی های کلان مرکز درمانی:

تعیین چشم انداز آینده مشاغل متناسب با مهارت ها و منابع، تدوین ویژگی ها و تمایزات مرکز درمانی، ارزش های سازمانی و تدوین در قالب اسناد مرتبط، تعیین نقاط ضعف، قوت، فرصت ها و تهدیدات بیرونی و استخراج استراتژی های صحیح برخورد با این عوامل، هدف گذاری و برنامه ریزی عملیات مراکز درمانی

 

  • سازماندهی و مدیریت خدمت:

طراحی ساختار سازمانی مشاغل، مدیریت گردش کار و سیستم های نرم افزاری و مدیریت اطلاعات جهت افزایش نظارت آماری، تعریف و ارزیابی کیفیت و مفاهیم و شیوه های مدیریت کیفیت، تعریف مشاغل جاری در مراکز درمانی، تعاریف کیفیت در مرکز درمانی و شیوه ارزیابی جامع کیفیت، تقویت الگوهای کار تیمی، تقویت فرهنگ سازمانی و اصول پذیرش مسئولیت

 

  • مدیریت ارتباط با بیمار (PRM/CRM)

انتخاب نرم افزارهای مناسب جهت تسهیل مدیریت ارتباط با بیماران، تعیین شیوه های طبقه بندی بیماران از جهات مختلف به منظور برقراری ارتباطات به صورت خودکار و نرم افزاری، تعیین الگوها و شیوه های پیگیری فرآیندهای باز و تکمیل نشده درمان، پیگیری بیماران بالقوه ویزیت شده، معرفی شیوه ها و مهارت های ارتباط با بیماران، معرفی ابزارها سنجش و مدیریت رضایت مندی بیماران، رسیدگی به شکایات

 

  • مدیریت مالی:

آشنایی با اصول و استاندارد های حسابداری، شیوه مدیریت مواد و متریال و اانبارو دارایی های ثابت و تجهیزات، محاسبه بهای تمام شده و سود و زیان، آشنایی با نرم افزارهای رایج، آشنایی با مباحث مالیاتی در حوزه ی دندانپزشکی

 

  • مارکتینگ:

تعیین مکان مناسب، شواهد و محیط فیزیکی مراکز درمانی، قیمت گذاری مناسب، انتخاب گروه های هدف و طراحی شیوه جذب گروه های هدف

 

  • تبلیغات (Advertising):

تعریف تبلیغ، اصول نوشتن برنامه تبلیغ(کمپین)، انتخاب استراتژی، شیوه ها و الگوهای خلاقیت، تاکتیک ها و ملاحظات اجرای تبلیغ، تبلیغات در فضای مجازی، بودجه بندی تبلیغات

 

  • مدیریت منابع انسانی:

طرحریزی الگوی جذب، طرحریزی نظام آموزش حین کار جهت ارتقای بازدهی عملکرد، انگیزش و طرحریزی نظام پاداش و تنبیه، مدیریت و ارزیابی عملکرد پرسنل و ارتباط با نظام پرداخت.

با ما تماس بگیرید