مدیریت حرفه ای مراکز دندانپزشکی مقدماتی

دوره آموزش مدیریت حرفه ای مراکز دندانپزشکی مقدماتی

تبلیغات(advertising)

مارکتینگ

مدیریت منابع انسانی

مدیریت مالی

سازماندهی و مدیریت خدمت

دوره آموزش مدیریت حرفه ای مراکز دندانپزشکی مقدماتی

این دوره شامل 100 ساعت آموزش کاربردی همگام با جدیدترین متد های روز دنیا، زیر نظر اساتید بنام و مجرب برگزار می شود.شرکت کنندگان در این دوره می توانند بعنوان یک خدمت منحصر بفرد از همراهی تیم مشاوره mbadental در طول دوره برخوردار باشند.

تدوین طرح تجاری و استراتژی های کلان مراکز درمانی:

تعیین چشم انداز آینده مشاغل متناسب با مهارت ها و منابع، تعیین نقاط ضعف، قوت، فرصت ها و تهدیدات بیرونی و استخراج استراتژی های صحیح برخورد با این عوامل، هدف گذاری و برنامه ریزی عملیات مراکز درمانی.

تبلیغات(advertising):

تعریف تبلیغ، اصول نوشتن برنامه (کمپین)، انتخاب استراتژی، شیوه ها و الگو های خلاقیت، تاکتیک ها و ملاحظات اجرای تبلیغ، تبلیغات در فضای مجازی، بودجه بندی تبلیغات.

مارکتینگ:

تعیین مکان مناسب، شواهد و محیط فیزیکی مراکز درمانی، قیمت گذاری مناسب، انتخاب گروه های هدف و طراحی شیوه جذب گروه های هدف.

مدیریت منابع انسانی:

طرح ریزی الگوی جذب، طرح ریزی نظام آموزش حین کار جهت ارتقای بازدهی عملکرد، انگیزش و طرح ریزی نظام پاداش و تنبیه، مدیریت و ارزیابی عملکرد پرسنل و ارتباط با نظام پرداخت.

مدیریت ارتباط با بیمار(crm/prm):

تعیین شیوه های طبقه بندی بیماران، تعیین الگوها و شیوه های پیگیری فرآیندها، معرفی شیوه ها و مهارت های ارتباط با بیماران، معرفی ابزارهای سنجش و مدیریت رضایتمندی بیماران و رسیدگی به شکایات.

مدیریت مالی:

آشنایی با اصول و استاندارد های حسابداری، شیوه مدیریت مواد و متریال و انبار و دارایی های ثابت و تجهیزات، سود و زیان و آشنایی با مباحث مالیاتی در حوزه دندانپزشکی.

سازماندهی و مدیریت خدمت:

طراحی ساختار سازمانی مشاغل، مدیریت گردش کار و سیستم های نرم افزاری.

با ما تماس بگیرید