دوره آموزش مدیریت حرفه ای مراکز دندانپزشکی مقدماتی
این دوره شامل 100 ساعت آموزش کاربردی همگام با جدیدترین متد های روز دنیا، زیر نظر اساتید بنام و مجرب برگزار می شود.شرکت کنندگان در این دوره می توانند بعنوان یک خدمت منحصر بفرد از همراهی تیم مشاوره mbadental در طول دوره برخوردار باشند.
تدوین طرح تجاری و استراتژی های کلان مراکز درمانی:
تعیین چشم انداز آینده مشاغل متناسب با مهارت ها و منابع، تعیین نقاط ضعف، قوت، فرصت ها و تهدیدات بیرونی و استخراج استراتژی های صحیح برخورد با این عوامل، هدف گذاری و برنامه ریزی عملیات مراکز درمانی.
تبلیغات(advertising):
تعریف تبلیغ، اصول نوشتن برنامه (کمپین)، انتخاب استراتژی، شیوه ها و الگو های خلاقیت، تاکتیک ها و ملاحظات اجرای تبلیغ، تبلیغات در فضای مجازی، بودجه بندی تبلیغات.
مارکتینگ:
تعیین مکان مناسب، شواهد و محیط فیزیکی مراکز درمانی، قیمت گذاری مناسب، انتخاب گروه های هدف و طراحی شیوه جذب گروه های هدف.
مدیریت منابع انسانی:
طرح ریزی الگوی جذب، طرح ریزی نظام آموزش حین کار جهت ارتقای بازدهی عملکرد، انگیزش و طرح ریزی نظام پاداش و تنبیه، مدیریت و ارزیابی عملکرد پرسنل و ارتباط با نظام پرداخت.
مدیریت ارتباط با بیمار(crm/prm):
تعیین شیوه های طبقه بندی بیماران، تعیین الگوها و شیوه های پیگیری فرآیندها، معرفی شیوه ها و مهارت های ارتباط با بیماران، معرفی ابزارهای سنجش و مدیریت رضایتمندی بیماران و رسیدگی به شکایات.
مدیریت مالی:
آشنایی با اصول و استاندارد های حسابداری، شیوه مدیریت مواد و متریال و انبار و دارایی های ثابت و تجهیزات، سود و زیان و آشنایی با مباحث مالیاتی در حوزه دندانپزشکی.
سازماندهی و مدیریت خدمت:
طراحی ساختار سازمانی مشاغل، مدیریت گردش کار و سیستم های نرم افزاری.