پنج نکته کلیدی برای تبلیغ مطب دندانپزشکی

چند روش تبلیغ مطب دندانپزشکی

در گذشته یک دندانپزشک می توانست به سادگی و با باز کردن یک مطب دندانپزشکی کوچک به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کند. اما امروزه به دلیل افزایش رقابت در این حوزه، رسیدن به موفقیت قابل قبول و درخور تلاش دندانپزشک کمی سخت به نظر می رسد. در دنیای پر از رقابت این روزها، تنها با داشتن دانش و مهارت نمی توانید جای خود را در میان دندانپزشکان موفق باز کنید. بازاریابی و تبلیغ مطب دندانپزشکی در جذب مشتری و رسیدن به موفقیت دائمی بسیار تاثیر گذار است. در ادامه این مقاله به معرفی 5 نکته کلیدی برای تبلیغ مطب دندانپزشکی می پردازیم. با ما همراه باشید.

1. شناسایی مخاطب هدف

برای اینکه بتوانید تبلیغ مطب دندانپزشکی خود را به خوبی انجام دهید، باید بدانید مخاطب هدف شما چه کسانی هستند. برای شناسایی مخاطب هدف، فاکتورهای مهم بسیاری وجود دارند. جنسیت، سن، محل زندگی، علاقه مندی ها و موارد دیگر از جمله فاکتورهایی هستند که می توانید مخاطب خود را بر اساس آن ها تفکیک کنید. در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام، تفکیک مخاطب ها به سادگی و از طریق ابزارها امکان پذیر است. روش های دیگری نیز برای شناسایی مخاطب هدف وجود دارند که به کمک یک مشاور بازاریابی و تبلیغ می توانید از آن ها بهره مند شوید. شناسایی مخاطب هدف در تبلیغ مطب دندانپزشکی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بهترین روش تاثیرگذار بر مخاطب خود را انتخاب کنید.

2. برقراری ارتباط نزدیک بین پزشک و بیمار

ارتباط مهم ترین مسئله در تبلیغ مطب دندانپزشکی است. این نکته را می توان به عنوان مهم ترین اصل نیز در نظر گرفت. بیمار هرچه بتواند احساس نزدیکی بیشتری با پزشک خود داشته باشد، راحت تر می تواند به وی اعتماد کرده و به یک مشتری وفادار و همیشگی تبدیل شود. دندانپزشک باید بتواند ارتباط موثر و صمیمی را با بیمار خود برقرار کند. این ارتباط کمک می کند تا بیمار احساس تعلق خاطر با پزشک خود داشته باشد و به صورت مرتب به وی مراجعه نماید. این به این معنی است که بیمار به یک مشتری وفادار تبدیل شده و در صورت نیاز به دندانپزشک، شما را به عنوان اولین انتخاب خود در نظر می گیرد.

3. اهمیت اینستاگرام در تبلیغ مطب دندانپزشکی

در حال حاضر، اینستاگرام مهم ترین شبکه ی اجتماعی است که توسط بیش از نیمی از مردم دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. حضور موثر در این شبکه اجتماعی می تواند به نوعی ارتباط بین بیمار و پزشک را بهبود بخشد. انتشار تصاویری از مطب، پزشک در حال کار کردن، بیماران قبلی و  موارد مشابه می تواند در برقراری ارتباط بیمار با مطب، احساس امنیت و در نهایت انتخاب شما به عنوان دندانپزشک تاثیرگذار باشد. داشتن پیج فعال در اینستاگرام ارتباط مستقیم و صمیمی بین پزشک و بیمار را تقویت می کند و سبب ایجاد احساس امنیت و اطمینان خاطر بیمار می شود.

4. تشویق بیمار به معرفی نزدیکان

یکی از موثرترین روش ها در تبلیغ مطب دندانپزشکی، تبلیغ کلامی از طریق مشتری راضی است. در صورتی که بیماری که از خدمات دندانپزشکی که دریافت کرده است راضی باشد و تجربه خوشایند خود را به دوستان و آشنانش بگوید تا آن ها را ترغیب به حضور در مطب شما کند، می توانید به تاثیر بی نهایت تبلیغات او مطمئن باشید. برای تشویق کردن بیمار خود به تبلیغ مطب دندانپزشکی شما به دیگر افراد، می توانید تخفیف های ویژه ای برای او در نظر بگیرید و تا با معرفی هر فرد دریافت کند.

5. ایجاد احساس اطمینان و امنیت در بیمار احتمالی

در بازار رقابتی امروزۀ کسب و کارها، بازاریابی، مدیریت صحیح، برنامه ریزی و موارد این چنینی می توانند جایگاهی درست در کنار تجربه و دانش شما داشته باشند. برای آن که بتوانید سیل مشتریان و بیماران بسیاری را به سمت مطب خود روانه کنید باید بتوانید احساس تعلق خاطری را در ذهن آن ها ایجاد کنید. با استفاده از تکنیک های بازاریابی نوین و ارتباط پیوسته با بیماران در تبلیغ مطب دندانپزشکی، باعث می شوید تا بیمار در هنگام نیاز به مراجعه، در میان هزاران دندانپزشک، شما را انتخاب کنید. برای رسیدن به چنین درجه ای از موفقیت، بهتر است با افرادی متخصص در این زمینه مشورت کنید تا مسیر رسیدن به موفقیت را به صورت واضح و قابل دسترس برایتان ترسیم کنند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد دیجیتال مارکتینگ مجموعه MBA dental، از طریق شماره تماس 02188569341  در ارتباط باشید

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید