چشم انداز و طراحی مسیر کسب و کار
طراحی چشم انداز(vision) و استراتژی های کلان و راهبردی مرکز به گونه ای که تصویری قابل درک و واقعی از آینده ترسیم گردد، که هر قدر این تصویر ذهنی وضوح بالاتری داشته باشد و بصورت کارشناسانه تری انتخاب شده باشد، احتمال تحقق آن بیشتر است.
همه ما علاقمندیم بدانیم کسب و کارمان در کدام مسیر می تواند موفق باشد و یا در کدام بخشها می باید رشد کند و اینکه در کدام قسمت از فعالیتهایمان، با استانداردهای سطح بالای مدیریت مراکز درمانی فاصله داریم.
تیم خبره ” MBA Dental“ با بررسی 101 آیتـم حیاتی در موفقیت ، عملکرد مرکز درمانی را به صورت جامع در تمامی بخشها از جمله :
کیفیت تبلیغات و مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
توانایی در جذب بیماران جدید
توانایی در جلب رضایت بیماران
ارتباط با بیماران
انگیزش و مسئولیت پذیری نیروی انسانی
قیمت گذاری خدمات
امنیت و دقت سیستم مالی
و …
در مقایسه با استانـداردهای بین المللی و برترین مراکز دندانپزشکی داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.